Kehonpainoharjoittelu on monipuolinen ja kokonaisvaltainen laji. Sen tavoitteena on useiden fyysisten ominaisuuksien (voima, kestävyys, nopeus, liikkuvuus) kehittäminen. Näiden lisäksi kehonhallinta paranee, josta on hyötyä sekä kaikissa urheilulajeissa, että ihan arkielämässä. Kehonpainolla tehtävä harjoittelu on hauskaa ja antoisaa, sillä itsensä ylittämisen ja uuden oppimisen ilo on suunnatonta. Harjoittelu vaikuttaakin positiivisesti niin mieleen, kuin ulkonäköön.
Kehonpainolla suoritettavat liikkeet ovat kokonaisvaltaisia, joten useampi lihasryhmä pääsee työskentelemään kerralla. Suurin osa kehonpainolla suoritettavista liikkeistä vaatii myös liikkuvuutta, joten sen kehittäminen kuuluu osaksi harjoittelua. Liikelaajuuksien kasvaessa voimantuoton paranemisen lisäksi myös arkiaskareet helpottuvat, ja mahdollisista kivuista voi päästä eroon. 

Kurssin ohjaajana Jori Kota-aho.

  • yli 15 v ja aikuiset, perjantaisin klo 18.00-19.00 --> 4 paikkaa vapaana!
  • Kevätkausi 2019 alkaa vkolla 3, kesto yhteensä 14 kertaa
  • Ei valmennusta vkolla 8 (tarkemmat infot osallistuville ennen kurssin alkua)
  • Kurssit käynnistyvät kun ryhmässä vähintään 7 henkilöä

Hinta 160€

Ilmoittautumiset sekä lisätietoja

Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.